jollasbiilder

Alla inlägg under maj 2012

Av Julia "kung" Bengtsson - 23 maj 2012 21:13

Då har man varit på stranden & plockat skräp med klassen idag! Sjukt tråkigt !!! Sen va jag med Elli , Amanda & Cege & vi åkte ner till stranden & hade sjukt kul !! När jag kom hem så gjorde jag vår läxa ;/ engelska!!!!!!!! De suger !! Ingen träning för mej! Har precis varit ute & gått !! Men godnatt ! // Julia " Ellis " Bengtsson! ;**

Av Julia "kung" Bengtsson - 22 maj 2012 18:46

Igår hade man vattenkrig med Cege & Lindskog & hennes lillebror Gilbert ! ;D Jag tror att jag blev blötast Elr? HAHAH!! Idag har man också haft vattenkrig med Izza , Elli , Ahlis , Lindskog , Gabbi , Jeppe , Amanda & Hampus! ;) Typ alla blev lika blöta! Jag fick typ 10000 hinkar med vatten över mej av Jeppe!! Sen när vi hade haft vattenkriget klart så låg alla på trädäcket & solade ;D Hahahah, vi tog en bild på när alla tjejerna låg & typ sov & så står Jeppe med vattenslangen & riktar mot dem så de ser ut som att han ska spruta vatten på dem ;D Omg , så kul vi hade! Sen när jag kom hem vid halv fem! Så stack jag & mamma till stadium i stan & skulle köpa benskydd! & bikini ! En svart ! Sen körde vi till brunnen & skulle handla mat till imon , jag ska till stranden & plocka skräp med klassen! & mat till idag! Fy vad de regnade innan! Från att ligga & sola till ösregn! Vi satt i bilen & väntade på att de skulle sluta att regna! Vi satt ungefär där i en kvart ! & nu är jag hemma själv! Mamma & matte är ute & springer ! Träning imon ;)

Av Julia "kung" Bengtsson - 17 maj 2012 09:25

Halluuu! ;D Igår va med i skolan & sen träning! ;D sen stack jag & lindskog snabbt hem! ps : jag var tvungen att snabba mej! för att igår kväll klockan 21.00 så körde pappa mej till Lina! För att idag så ska vi åka till Danmark tillsammans ;D de kommer bli fett kul ! Haha , vi skulle åka tidigt ! , vi har inte ens gått upp! // Jolla " Kung " Bengtsson! ;*

Av Julia "kung" Bengtsson - 16 maj 2012 21:59

hej Jollas bloggläsare !

tror nt de e så många men det är väl några?

men jolla orkar nt skriva inlägg så jag skriver ist ;d , hon är ju för lat !

Men jolla sitter bredvid mig , vi chillar typ lite & hon håller på med sin mobil !!

det är jag som är så snäll & fixar hennes header & bloggen !

blev nt jätte nöjd med designen men hon tyckte det blev bra så , det är ju hon som bestämmer i detta fallet !

Men imoon så åker jag & jolla & min familj till Danmark & kollar på min bror för han spelar cup !

vi kommer hem ngn gång på lördag !

men jag kommer döda jolla iaf !

kommer bli bäst !

Ses ;D

// Lina ' King ' Karlsson ;*


 

Av Julia "kung" Bengtsson - 16 maj 2012 15:04

Här kommer lite bilder från när jag & Lina hade foto-dag & lite bilder på Cege ;D


                                                                       

 Lina , älskar dej mestaste abvfa ;*

aldrig utan dej! kan nt leva utan dej! du är solen som lyser upp min dag!

du är luften jag andas! ;*


// Jolla " liinas " Bengtsson! ;*

Av Julia "kung" Bengtsson - 15 maj 2012 09:37

Hola ! ;D Då e man sjuk idag igen! Va sjuk igår också! Igår vaknade jag med att jag hade ont i hela kroppen så jag stannade hemma! & fick inte gå till skolan idag. Har lite ont i kroppen nu! men ska ändå till skolan imon!! Jag tror & hoppas att jag & Lina ska till Danmark på torsda! ska sova hos lina imon , för vi åker på torsda morgon!! Vill inte va sjuk ! de är sjukt tråkigt !! för att alla andra e i skolan! Bloggar kanske senare!

Av Julia "kung" Bengtsson - 14 maj 2012 07:49

Haluu! ;d SJUK ! :( skulle egentligen åka & simma idag med klassen! men så e man sjuk & nt kan gå till skolan! men men! de får man väll leva med! Haha Lina sa : vad har du på de? Jag : inget ! Hon : inget? Jag : Jaa! ska nt till skolan! Hon : Är du sjuk? Jag : Ja? Hon : krya baby! men du måste va helt frisk till helst imon!Jag : Vrf ? du menar väll onsda? Hon : nej? helst imon! Omg , så kul! nt tycker nog att de är kul när ni fattar de! Lina , jag älskar dej abvfa ;*// Julia " Kung " Bengtsson (karlsson)!

Av Julia "kung" Bengtsson - 12 maj 2012 22:21

Då har man varit i malmö idag! Gick upp halv 9 för att sticka till malmö kl.10.00 med pappas lag för att del skulle spela match! dem förlorade med 2-1. HAHA , dem började slå varandra under matchen & dommaren va helt sjuk! han kunde nt dömma , han kunde nt ens springa! När vi gjorde mål så tog en kille bollen & skulle lägga den på mittlinjen & då fick dem i andra laget daammpp! & en kille som satt på avbytarbänken sprang ut & skulle börja slå på dem andra! men pappa stoppade han & när han skulle springa ut så precis innan han kom in på planen så sa han " skulle bara stretcha " HAHAHA! omg som jag skrattade! & pappa fick gå ifrån matchen för att han skrek på dommaren! asså omg siken katastrof de kan bli ! men jaja! killar 95 kan vara såna! Ps : jag frös så jag nästa dog! // Julia " Liinas " Bengtsson (karlsson)

Presentation


Hej, jag heter Julia & är 11 år fyller 12 den 23 Dec.
Jag älskar mina vänner & fotboll
Följ / Kommentera / Sprid !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards