jollasbiilder

Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

Hemma bra , borta bäääst !

Av Julia "kung" Bengtsson - 17 maj 2012 09:25

Halluuu! ;D Igår va med i skolan & sen träning! ;D sen stack jag & lindskog snabbt hem! ps : jag var tvungen att snabba mej! för att igår kväll klockan 21.00 så körde pappa mej till Lina! För att idag så ska vi åka till Danmark tillsammans ;D de kommer bli fett kul ! Haha , vi skulle åka tidigt ! , vi har inte ens gått upp! // Jolla " Kung " Bengtsson! ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia "kung" Bengtsson - 19 juli 2012 10:46

Idag ska jag va med bästa sandra! ;) vi kommer ha de bäst ! vet faktiskt inte vad vi ska göra men ja , tror vi ska typ fota & sånt! :) sandra , du är så underbar! älskar dig! men ni får ha de bra , så bloggar jag senare! puss! ;*...

Av Julia "kung" Bengtsson - 17 juli 2012 12:56

Hej igen ... ! nu äntligen har bloggplatsen kommit som app på app-store! :) Kommer typ blogg lite här & på min&linas & på min andra!! :) Kollar gärna in min andra http://www.juuliabeengtsson.devote.se min&linas : http://www.linajuliakarl...

Av Julia "kung" Bengtsson - 15 juni 2012 15:59

Har sovit med Lina idag ;D sjukt kul ! Vi hade de bäst som vanligt ! Haha , vi hade fotktig!! Kolla linas blogg : www.liinasbilder.blogg.se Älskar dej' // jolla " Olles " Bengtsson!! ;*...

Av Julia "kung" Bengtsson - 7 juni 2012 18:44

Hej igen! Förlåt för att jag inte har bloggat här , det är för att jag är aldrig inne på datan , jag e inne på min mobil Elr ipaden & det finns ingen " bloggplatsen.se " App på AppStore ;( Man när det kmr en App ska jag blogga här mer ! Kolla...

Av Julia "kung" Bengtsson - 23 maj 2012 21:13

Då har man varit på stranden & plockat skräp med klassen idag! Sjukt tråkigt !!! Sen va jag med Elli , Amanda & Cege & vi åkte ner till stranden & hade sjukt kul !! När jag kom hem så gjorde jag vår läxa ;/ engelska!!!!!!!! De suger !! Ingen ...

Presentation


Hej, jag heter Julia & är 11 år fyller 12 den 23 Dec.
Jag älskar mina vänner & fotboll
Följ / Kommentera / Sprid !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards